Končí éra levných peněz
Index očekávání firem tentokrát mírně klesl, ale stále jsme u našich podnikatelů svědky převládajícího optimismu.
Index očekávání firem tentokrát mírně klesl, ale stále jsme u našich podnikatelů svědky převládajícího optimismu.
ČSOB se na prvním místě se umístila nejen v kategoriích Nejlepší banka a Bankovní inovátor, ale i Nejlepší životní pojišťovna 2017. Stříbro si pak zasloužila za Klientsky nejpřívětivější banku 2017. Poštovní spořitelna získala v této kategorii bronzovou cenu. Skupina ČSOB tak znovu ukázala, že patří mezi klíčové hráče na finančním trhu a že svým klientům dokáže poskytovat velmi kvalitní služby společně se stabilním a inovativním zázemím, což se navíc pozitivně odráží i v hospodářských výsledcích společností.
Kromě hlavní kategorie Nejlepší banka obdržela ČSOB zlaté ocenění také v kategorii Bankovní inovátor, která se zaměřuje na trendy digitalizace v bankovním světě. ČSOB toto ocenění získala za aplikaci NaNákupy, která je na trhu od června 2016 a aktivně ji využívá 20 000 klientů.
Úspěchy v soutěži Nejlepší banka 2017 nezaznamenala jen ČSOB jako banka. Zlatou cenu pro nejlepší pojišťovnu nabízející životní pojištění získala ČSOB Pojišťovna. Roli při udělování ceny hraje jak přístup ke klientům, nabídka služeb či cena pojištění, tak akcionářská kritéria hodnotící úroveň hospodaření a stabilitu pojišťovny.
Klíč k pochopení překvapivého výsledku nám může nabídnout pohled do nitra indexu na jeho dílčí komponenty.
Petr Zelík, majitel společnosti Oxalis vidí budoucnost spíš ve smyslech než v on‑line prodeji, který nijak nevoní ani nechutná.
Firmy jsou optimistické